Bestellen

Bestel opties                                                 Leerlinge basisschool achter computer

In verband met afspraken met de GEU, de brancheorganisatie van educatieve uitgevers, kan STI alleen aan scholen digitale schoolboeken voor dyslexiesoftware leveren. Een school heeft drie opties om bestanden van STI af te nemen.

1. Een schoolbestuur of samenwerkingsverband met minimaal 10 scholen kan een abonnement afsluiten voor 5 jaar en gedurende die periode zonder meerkosten onbeperkt boeken afnemen uit de aanwezige collectie van STI. De jaarlijkse kosten voor het abonnement bedragen exclusief BTW €87,50 per basisschool. Een VO school tot 1.000 leerlingen kan voor €695 per jaar, vanaf 2.000 leerlingen voor €1.375 per jaar een abonnement voor 5 jaar afsluiten, exclusief BTW. Stuur een e-mail naar info@stichtingti.nl als u een abonnement wilt.

2. Een indivuele school kan schoolboeken uit de collectie bestellen en eenmalig de prijs betalen die in de catalogus bij betreffend boek vermeld staat. Zie hieronder.

3. De school kan een boek digitaal laten produceren door STI. Daarvoor wordt eennmalig een prijs gehanteerd van €250-€350 voor een PO boek en €450-€550 voor een VO boek. Stuur een mail naar info@stichtingti.nl voor een offerte.

Een boek dat een school heeft afgenomen kan onbeperkt worden gebruikt door alle leerlingen op die school die een leeshandicap hebben. De school mag de boeken niet verder verspreiden. De boeken zijn voorzien van kenmerken waarmee herleid kan worden aan welke school de boeken zijn geleverd door STI.

Account aanmaken

Alleen scholen kunnen bestellen. Daarvoor moet u uw school eerst registreren. Daarna logt u in (link rechtsboven op de site en kunt u eenvoudig uit de catalogus bestellen.

Zoek en bestel uit de collectie:

Als een schoolboek dat u zou willen hebben nog niet in de collectie staat, stuur dan een e-mail naar info@stichtingti.nl. STI probeert bij de productieplanning zoveel mogelijk rekening te houden met uw wensen.

401 boeken gevonden

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende