Schoolboeken bestellen

Wat zijn de kosten en de mogelijkheden?

De mogelijkheden voor scholen, schoolbesturen en samenwerkingsverbanden:

• Digitaal laten maken van schoolboeken en/of ander lesmateriaal:
    • Voor een basisschool: tussen € 250 - € 350 eenmalig per boek
    • Voor het Voortgezet Onderwijs: tussen € 450 - € 550 eenmalig per boek
  • Een keuze uit de aanwezige collectie digitale schoolboeken. U kiest zelf het aantal boeken naar behoefte van de leerlingen en docenten:
    • € 35 per boek
  • Een abonnement waarmee u onbeperkt schoolboeken bestelt.
    • Begeleiding van dyslexie is altijd maatwerk waarbij u uitgaat van de behoefte(n) van de leerlingen. Met andere woorden: u levert maatwerk. Voor STI is maatwerk ook een uitgangspunt. Wij gaan uit van úw vraag naar digitale schoolboeken. In een persoonlijk gesprek bespreken we wat voor u de beste keuze is met de bijbehorende prijs. Voor een vrijblijvende offerte kunt u altijd contact opnemen. Stuur uw vraag per e-mail naar: info@stichtingti.nl.

Groeit het aantal leerlingen met een leesbeperking op uw school? Laat deze leerlingen ook gebruik maken van reeds gekochte boeken! Dat kan onbeperkt.

Leerlingen en/of ouders bestellen de boeken altijd bij de school. De school bestelt de boeken bij STI.

Misbruik tegengaan

In verband met afspraken met de GEU, de brancheorganisatie van educatieve uitgevers, kan STI alleen aan scholen digitale schoolboeken voor dyslexiesoftware leveren. De school of onderwijsorganisatie die de boeken besteld heeft, mag de boeken niet verder verspreiden. Lees hier wat STI doet om misbruik tegen te gaan.